Noticias
-
Resultados exámenes oficiales en última convocatoria
¡82 nuevos aprobados!
-
NUEVO Cambridge School en MATARÓ
Incorporamos Newlingua a nuestro grupo de escuelas
-
CASALES DE VERANO 2025
¡Inscripciones abiertas para CAN SALA y HORTUS!
-
VIAJES Y COLONIAS EN INGLÉS - VERANO 2025
En Cataluña y en el extranjero.
Cambridge School en ‘El Joc de Granollers’
Jueves, 12 de Diciembre de 2024Un divertido juedo de mesa con lugares icónicos de Granollers
Aquesta setmana s’ha presentat a Granollers un joc de taula molt especial: El Joc de Granollers - un joc familiar creat per l’Impressor Enric Cervera amb la col·laboració de Sònia Massagué i Josep Canuda, i il·lustrat per Cinzia Diodati, artista granollerina d’origen italià.
DIVERSIÓ I UN HOMENATGE
El joc està inspirat en el Monopoly i el Joc de l’Oca, i inclou 40 comerços i empreses emblemàtiques de Granollers, entre els quals figura CAMBRIDGE SCHOOL.
El tauler destaca els carrers, places i monuments més representatius del centre de la ciutat, i ofereix als jugadors l’oportunitat de recórrer els llocs més icònics, adquirir negocis locals i superar tota mena de proves.
PER A TOTA LA FAMÍLIA!
Està pensat per a tota la família i hi poden jugar entre 2 i 6 jugadors, amb partides que duren aproximadament 1 hora.
A més d’entretenir, l’objectiu d’aquest projecte és destacar el paper dels comerços i institucions que conformen el teixit urbà de Granollers com a motors econòmics i socials de la ciutat. Per descomptat, la nostra escola no hi podia faltar!
JA DISPONIBLE A BOTIGUES DE GRANOLLERS
L’Ajuntament de Granollers col·laborarà en la distribució d’aquest joc a les escoles i biblioteques i ja es pot trobar a les llibreries i botigues de joguines de la ciutat.
Un regal ideal per a aquest Nadal!
MÉS INFORMACIÓ?
>> Veure VÍDEO a VOTV
>> Llegir ARTICLE a EL 9 NOU
>> Legir ARTICLE a SOM GRANOLLERS