Noticias
-
CURSOS TÉCNICAS DE EXAMEN - EXÁMENES OFICIALES
Para B2 First y C1 Advanced
-
En Navidad: Versión Original
En cines del Vallès Oriental
-
GANADORES SORTEO 40 ANIVERSARIO
¡Muchas gracias a todos por participar!
-
Calendario de Fiestas en Navidad
Nuestras escuelas estarán cerradas del 20 DIC al 7 ENE
-
CAMPUS DE NAVIDAD Club Natació Granollers
Natación+Salud+Diversión+Inglés
-
SORTEO 9 CESTAS de Navidad
En beneficio de protectoras de animales del Vallès Oriental
El equipo de Cambridge School recolecta 372€
Lunes, 6 de Febrero de 2017Todos los miembros han completado los km propuestos en la Mitja.
Per segon any consecutiu, un equip de professors i secretàries de Cambridge School han corregut a la Mitja de Granollers, el passat diumenge 5 de febrer, per aconseguir diners per al projecte d’aquest any de Mans Unides – Vallès Oriental: construir i obrir una agrobotiga a Mèxic, per completar el projecte de la recuperació del cultiu del cafè, del cacau i la producció de xocolata.
Cambridge School ha recol·lectat diners a través d’una pàgina de donació de fons oberta a tothom i, per la seva banda, també hi ha contribuït amb un donatiu d’1€ per cada quilòmetre que han corregut els empleats participants.
En total, ha aconseguit superar la xifra inicialment fixada de 350€, arribant a 372€, diners es destinaran íntegrament per a Mans Unides – Vallès Oriental. “Estem molt contents de la resposta rebuda per part dels nostres empleats cap a aquesta iniciativa. És el segon any que ho repetim perquè considerem que és una idea molt maca de combinar esport i solidaritat”, comenta al respecte Sarah Edge, directora general de Cambridge School.