Agenda

Agenda de actividades 

Meriendas Solidarias para Sant Joan de Déu

Jueves, 27 de Febrero de 2020

Aplazado hasta el 3er trimestre - Mayo - junio

Cambridge School organitza una nova edició de Berenars Solidaris, la recaptació dels quals aquest any es destinarà íntegrament als projectes solidaris de Sant Joan de Déu, una entitat solidària que ofereix ajuda a persones en situació de vulnerabilitat i a les seves famílies en àrees molt diverses, com ara trastorns de salut mental, discapacitats, situacions de dependència i recerca mèdica en malalties infantils, i amb la qual encetem una nova etapa de col·laboracions mitjançant aquesta iniciativa.

Tots els alumnes, familiars, professors i personal de Cambridge School esteu convidats a participar en aquests berenars solidaris que celebrarem a totes les escoles el dimecres 11 de març, dijous 12 i divendres 13, a partir de les 17:00 h. I a l’escola de Granollers, també el dissabte dia 14, al matí.

Podeu col·laborar-hi de dues maneres:

1) Portant quelcom per berenar, que vendrem a l’escola en benefici de Sant Joan de Déu. Poden ser snacks dolços (galetes, pastissos, magdalenes, coques...) o snacks salats (pizzetes, mini-entrepans, etc.). Per participar amb els vostres berenars, només cal que ho comuniqueu prèviament a la secretaria del vostre centre.

2) Portant diners per comprar aquest berenar casolà que alumnes i staff haurem cuinat, i que es podrà adquirir amb un petit donatiu (a partir d’1€, la quantitat que cadascú desitgi pagar).

Per a més informació, poseu-vos en contacte amb les secretàries de la vostra escola!

Si desitgeu conèixer millor els projectes solidaris de Sant Joan de Déu, visiteu la pàgina web de Sant Joan de Déu.

*Si porteu berenar fet a casa, llegiu-vos les recomanacions per a celebracions populars de Salut Pública de l'Ajuntament de Granollers.

Profesores nativos titulados Exámenes oficiales Prestigioso método educativo

Por ZOOM

Por video-conferencia vía ZOOM
Plaça Porxada, 39 - Granollers
08401 Por ZOOM

 tel. 93 655 05 58
zoom@cambridgeschool.com Ver más

Granollers

Granollers
Plaça Porxada 39
08401 Granollers

 tel. 93 870 20 01
granollers@cambridgeschool.com Ver más

Cardedeu

Cardedeu
C/ Alfou, 10
08440 Cardedeu

 tel. 93 844 44 42
cardedeu@cambridgeschool.com Ver más

La Garriga

La Garriga
C/ dels Banys, 114
08530 La Garriga

 tel. 93 861 22 20
lagarriga@cambridgeschool.com Ver más

La Roca

La Roca
C/ Pirineu, 11
08430 La Roca

 tel. 93 879 91 89
laroca@cambridgeschool.com Ver más

Mollet del Vallès

Mollet del Vallès
C/ Rambla Nova, 26
08100 Mollet del Vallès

 tel. 93 579 44 51
mollet@cambridgeschool.com Ver más

Parets del Vallès

Parets del Vallès
Avda. De la Pedra del Diable, 28
08150 Parets del Vallès

 tel. 93 159 76 20
parets@cambridgeschool.com Ver más

Sant Celoni

Sant Celoni
Carrer Major, 101
08470 Sant Celoni

 tel. 93 860 35 13
santceloni@cambridgeschool.com Ver más

Vilanova del Vallès

Vilanova del Vallès
Pl. dels Països Catalans, 71B
08410 Vilanova del Vallès

 tel. 93 845 91 64
vilanova@cambridgeschool.com Ver más

Llinars del Vallès

Llinars del Vallès
Avinguda Pau Casals, 28 – 30
08450 Llinars del Vallès

 tel. 93 159 11 60
llinars@cambridgeschool.com Ver más
Asociación Catalana de Centros de Idiomas Cambridge English - Language Assessment Cambridge English - Exam Preparation Center
[...]
Cargando...
[...]
Cargando...
Información legal
x

Empresa: CAMBRIDGE LANGUAGE SCHOOL, S.L.

NIF: B61104576

Dirección: Plaça Porxada 39 08401 GRANOLLERS

Teléfono: 93 870 20 01

e-mail: info@cambridgeschool.com

Valid XHTML 1.0 Transitional

 

[...]
Cargando...