Upcoming events
-
25-26 school year - Meetings for families
In October via ZOOM
-
Cambridge exam meetings 25-26 in October
Check the calendar here for the informative meetings in all our centres.
-
Academic year/ term abroad MEETINGS
Wednesday 15th October at 19:00h via ZOOM
-
Library Talks in October
Practice your English with our free Library Talks for adults
-
August-September-October
English stories for children in libraries.
-
Cambridge English exams - November - December 2025
Enrolment period: until 17th October!
Fairs in September
Monday, 24 July 2017In September we'll be in Sant Celoni, Granollers, La Garriga, La Roca, Parets and Cardedeu. Check the calendar here.
Pots venir a visitar-nos als nostres stands de les diferents poblacions on estarem amb el nostre photocall, activitats per a nens, The Lion Hunt Show en algunes d'elles, i informació i consell per a petits i grans sobre els nostres cursos:
-Diumenge 3 de setembre de 10h a 20:30h - Botiga al Carrer a La Garriga. Activitats per a nens com manualitats, papiroflèxia, globus, photocall... al carrer Centre número 25. Amb l'espectacle en anglès per a nens "The Lion Hunt Show" a les 18:30h a la plaça de l'Església.
-Dissabte 9 de setembre de 10h a 14h - Festa Major a Sant Celoni. Activitats per a nens com manualitats, papiroflèxia, globus, photocall... a la Plaça de la Vila. Amb The Lion Hunt Show a les 12h.
-Dissabte 9 de setembre de 10h a 13:30 h i de 17:30h a 20:30h - Fira Estocs a Granollers al carrer Anselm Clavé.
-Dimarts 12 de setembre de 17h a 20h - Festa Major de La Roca. Activitats per a nens com manualitats, papiroflèxia, globus, photocall... a la plaça Sant Jordi. Amb The Lion Hunt Show a les 18:00h.
-Dissabte 16 de setembre de 10h a 20h - Fora Stocks a Cardedeu.
-Dissabte 30 de setembre de 10h a 14h - Fora Estocs a l'avinguda Catalunya (part Eixample) de Parets.
Totes les activitats són gratuïtes, us hi esperem!!